Buskerud, Asker og Bærum

Næringsliv i Buskerud: Hvor kommer bladet ut? | Les bladet digitalt

Buskerud, Asker og Bærum:

contentmap_plugin
Hvor ble det av personlig kundeservice? Det lurte Liv Gravdahl og Agnethe E. Børresen på, og fikk ideen til å starte Mitt Sentralbord AS. Nå strømmer kunder til for å leie sentralbordtjenester.

- Vi er ekstremt opptatt av kundebehandling og service, og at kunden skal få en god opplevelse. En telefonoperatør eller resepsjonsmedarbeider er noe av den viktigste funksjonen i en bedrift. 

Bedrifter setter stadig mer fokus på gode kundeopplevelser som suksessfaktor og da er et godt førsteinntrykk en viktig start på kundeopplevelsen. Vi kan hjelpe bedrifter med å møte deres kunder og skape et profesjonelt og hyggelig førsteinntrykk. 

Passer alle bedrifter

Mitt Sentralbord AS på Hønefoss har en filosofi om at produktet skal være enkelt for kunden og morsomt for dem. Siden oppstarten i fjor har flere bedrifter valgt å leie sentralbordtjenester og dermed spare både tid og penger.

- Tjenestene passer egentlig alle typer bedrifter, men de små og mellomstore virksomhetene har mest utfordringer på dette feltet. Ofte blir telefoner besvart av medarbeidere, som har en helt annen jobb, og kanskje litt dårlig tid til å betjene telefonen. Da er det en fare for at innringeren får en dårlig opplevelse, og sjansen for at kunden blir misfornøyd og ikke kommer tilbake er større. Som også kan føre til tapte inntekter for bedriften. 

God service koster lite

Operatørene i Mitt Sentralbord AS svarer alltid innringerne på en blid og hyggelig måte. De har alltid tid til å prate med innringeren og hvis det skulle være så mye å gjøre at de ikke rekker å ta imot samtalen med en gang, ringer de alltid tilbake ved første anledning.

- Mange blir faktisk overrasket over at sentralbordet ringer tilbake, men å hjelpe innringeren er et absolutt krav hos oss. Noen ganger kan vi måtte bruke lang tid på dette, men det inngår i prisen. Det er ingen ekstraavgift på litt god service, sier Agnethe E. Børresen.

Skreddersyr løsningen

Mitt Sentralbord tilpasser løsningen etter kundens behov. Enten det er at vi svarer på permanent basis eller at vi er backup for eksisterende løsning.

 

Fikk du med deg denne?

Bravida er nå i avslutningsfasen på sin hittil største enkeltkontrakt, nemlig elektroarbeidet ved det nye sykehuset i Sarpsborg.

Siste fra Romerike

NANNESTAD: – En naturlig konsekvens av at vi ble en del av selskapet for snart ett år siden, sier daglig leder Alfred Bakken.

Les mer

Siste fra Østfold og Follo

SARPSBORG: Borg BHT bidrar til lavere sykefravær og godt arbeidsmiljø for 260 bedrifter i Østfold-regionen.

Les mer

KONTAKT OSS

Viken Media AS
Tuneveien 2
1710 Sarpsborg

Tlf. 69 35 40 90

Org.nr.: 913 460 316

REDAKTØR
Per-Kr. Aasen, 916 20 304

GRAFISK / NETT
Heine Aasen, 926 49 329

SALGS- OG MARKEDSSJEF
Bjørn M. Akselsen, 957 80 678

SALG
Otto Chr. Trapness
, 481 83 484
Ole Fredrik Fossum, 917 26 335
Morten H. Jensen, 455 00 439
Thomas Tønnesen, 909 69 822

FØLG OSS
Østfold og Follo: facebook.com/NæringslivØstfold
Romerike: facebook.com/NaringslivRomerike


LES ALLE BLADER GRATIS PÅ NETT
issuu.com/b2b24