0
0
0
s2smodern

FREDRIKSTAD: Landets beste avdeling i bemanningsselskapet Randstad ligger i Fredrikstad.

Landets beste avdeling i bemanningsselskapet Randstad ligger i Fredrikstad.Det har kundene avgjort gjennom en omfattende undersøkelse. – Vi skal gjøre alt for å innfri de økte forventningene, sier salgssjef Kathinka Bergerud.

- Vi hadde en sjetteplass som vårt beste resultat tidligere, og fremgangen er et tegn på at vi har gjort mye riktig den siste tiden. Midt i en periode med nytt navn og nytt datasystem sier våre kunder at vi er lette å komme i kontakt med, at de har tillit til oss og at de vil bruke Randstad også ved senere behov. Dette er en stor tillitserklæring som forplikter, og vi skal gjøre alt for å imøtekomme forventningene. Når vi får en gjennomsnittskarakter på 8,5 av 10 mulige på 10 ulike punkter er det ikke bare enkelt å gjøre det bedre, men vi skal strekke oss langt for å få det til, sier Kathinka Bergerud og kollega ved avdelingen i Fredrikstad, seniorkonsulent Ann Mari Matiassen Nygaard.

Bygger tillit

- Vår fremgang viser at erfaring og rutine bygger kompetanse. Vi har så mange års erfaring fra denne bransjen at vi nå gjør en enda bedre jobb. Kunden føler at de får en riktig tjeneste og at de får snakke med samme person som sist. Kundekontakt er viktig og tillitsbyggende, sier Matiassen Nygaard. Hun får støtte fra Lene Eriksen som er salgssjef i Randstad-avdelingen Oslo Staffing, som også betjener Follo-området.
- Det er viktig for våre kunder at vi løser de utfordringene som kan dukke opp. Det hender jo at alt ikke går som planlagt, men da er det viktig å rydde opp og løse situasjonen med fokus på kunden. Selv om jeg tilhører en annen avdeling er jeg ganske stolt av det resultatet Østfold har oppnådd. Det inspirerer oss alle til ytterligere innsats, sier Eriksen.

Forsvarer plassen

Felles for alle 18 Randstad-avdelinger i Norge er gode karakterer på sentrale punkter i undersøkelsen. Det er ganske lite som skiller en topp- fra en bunnplassering, men det er store prestisje i å bli best.
- Vi vet at vi har presset på oss til å prestere også neste år, men jeg kan love våre kunder at vi alltid skal jobbe for deres beste. Topplassen skal ikke bli en sovepute, men forsvares med nebb og klør, sier Kathinka Bergerud.

 

contentmap_plugin